Todays special is...

image326
Japp, idag blir det lasange som jag ska laga till min familj och mig. Har en himlans massa köttfärs så den kan nog bli rätt stor. Också naturligtvis en massa ostsås...yummie.

Dagens trista är att jag har blivit riktigt förkyld... Det värsta är att det lär väl bara bli värre innan det blir bättre. Lillan blev jätteförkyld i fredags eftermiddag och sen älsklingen. Och nu jag då, det är bara Fanny som än är symtomfri...peppar peppar =)
Men lillan är pigg nu, snorig forfarande men det är också allt, ingen feber eller överdriven gnällighet så hon får gå på dagis imorgon och snora med alla andra snorisar där =)
Jag pallrar väl iväg mig till jobbet som vanligt så länge som benen bär mig. Så länge som jag inte har feber eller så där vansinnigt ont i kroppen som jag får ibland av förkylningar så får jag vackert jobba. Tur det finns panodil och nässpray. Efter en sån kur så brukar man känna sig helt ok.

Frös som en liten gris här för en stund sen. Drog på mig min sköna kofta i 100% ull och hällde i mig en stor kopp kamomillte så nu känns det mycket bättre.

Idag blir för övrigt en slapp söndag där vi kommer mysa hemma och samla krafterna till veckans jobb och äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0