Torsdag.

Idag börjar jag inte jobba föränn klockan fyra. Jobbar till nio. det är inte så ofta som jag jobbar kväll, men ibland så händer det. Tycker bättre om att jobba dag då det händer mer och man inte bara går och väntar hela dagen på att få gå och jobba. Fast idag så känns det helt ok. Jag jobbar med Heidi bla och det är alltid en fröjd =)

Jag och lillan har bara myst runt här idag, haft en skön dag tillsammans. Nu har hon vaknat efter sin middagslur och är i full fart med lek igen. Jag ska ta och göra i ordning mig för jag har bara haft morgonrock och strumpor på mig idag. Solen skiner ute och det verkar vara en härlig dag, så vi ska bege oss ut en stund. Lillan ska vara hos mormor tills pappa kommer hem från jobbet.

Ikväll så får jag skynda skynda hem från jobbet för det är torsdag och då är det "Las Vegas" på femman. Och det är ju som bekant min absoluta favvis serie på tv=)



Uppdatering: Nähä säsongen verkar vara slut...blääää. Och jag som missade förra avsnittet för jag var i spanien.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0