Its Friday im in love!

Fredag fredag...Wunderbara freitag =)
Idag har jag haft lördag på jobbet dock. Kändes precis som om det var lördag. Konstigt men sant. Pysslat klart det sista med schemat på jobbet. Japp det är klart och i tid =) fast det ska ju godkännas också... Håller tummarna.

Jag har nu varit kolhyderatfri i ett och etthalv dygn. Inspirationen från en kär vän och magen min som hänger över jeansen sa mig att det var dags att ta itu med det här nu. Tar det lite som det blir, men jag ska försöka stå ut ett tag till. Så ikväll blir det kött med ädelost och potatisgratäng till familjen och jag gör en "gratäng" av broccoli och ädelost som jag kan ha till köttet till mig. Hittade receptet på en GI sida så då är det ju ok =)

Nu ska jag städa vidare.
puss och kram.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

ja d är inte så tokigt faktiskt..
Fast du är ju så smal och snygg men oki d är för din skull jag vet och du är den ända som förstår.
Kram i stora lass och lycka till då kompis =O).

2008-04-04 @ 19:04:46
Postat av: Anonym

MILF

2008-04-06 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0