jag skulle inte vara uppe så här sent om det inte vore för sex

And the city... Den andra varan har det varit lite tamt av på sista tiden. Sjuka familjen har mest bara varit sjuka liksom. Och imorgon blir jag gräsänka då lovern och minstingen min åker till svärisarna över helgen för att byta till sommardäck på bilen. Jag ska iallafall jobba i helgen. That sucks, jag har ingen lust alls att jobba just nu, tur att man har tidig semester... snart är den här =)

Har faktiskt varit piggare idag så det finns ljus i slutet på tunneln iallafall... who knew!!
Fanny har dock varit sjukare och bara legat hela dagen, hon somnade tom klockan åtta ikväll. Skönt, man sover ju sig frisk sägs det. men imorgon så åker hon hem till pappa sin och får vila ut i helgen så hon förhoppningsvis ska kunna gå i skolan igen på måndag.

jag går bara omkring och tänker på balkongmöbler, sån e jag. Jag vill ha nya och SKA köpa nya. Fina vita där vi kan sitta och äta våran grillade köttbit som vi grillat på våran fina elgrill. Åh va fint det kommer bli.
Ser ni vad fin det kommer bli.... Fiiint...

Har städa lite idag. Bytte gardiner och slängde på lite nya kuddar i soffan i vardagsrummet. Har en vit/beige bas därinne och nu la jag till lite marinblått... Det blev väldigt sommrigt och fint. Imorgon blir det sovrummet och sen köket. Ska försöka få in våren i lägenheten tänkte jag. Jag har ju trots allt kunnat planera en hel del nu när jag legat sjuk. jag gör jämt det då.... planerar om allt jag ska göra när jag är frisk igen... Oftast gör jag iallafall hälften av allt jag tänkt.

Nu ska jag sova hoppas jag. Har trots att jag varit så trött på sista tiden haft ganska svårt att somna, och kommer jag in i ett sånt mönster så är det så svårt att bryta det. Hoppas jag somnar fort... fast så ska jag igentligen inte säga ... då skapar jag bara förväntningar.

men så sluta skriv om det då människa!!

Right...!?

Sleep tight u`all

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0