Jaha ja..

Not much going on på den här webb adressen right.. =)

Åh... suck och stön, nu har jag hållit mig borta från kolhyderater i flera dagar , typ en vecka eller nått. Och tro på fan när jag kliver upp på vågen idag. Jag har gått UPP i vikt...!! What the fuck... (dunkar pannan i kylskåpet av ilska) I rena protesten så åt jag både potatismos och en hårdbrödsmörgås till middag (+ fisk). Grrrr..
Så nu funderar jag att antingen bara skita i det här och bli en fet och osexig flickvän och mamma... Eller dra åt tumskruvarna ordentligt. Jag veeeet inte.. Bläää.
Känner blek fet och ful just nu och så är det bara. Får dock en massa inspo av snygga H på jobbet som kör hardcore Gi diet och blir bara omöjligt nog snyggare för var dag som går... Cred till dig tjejen =)

Jag behöver nog en snyggbild nu tror jag...

image438

Hell yeee.. Im sticking whit the program. Maj Gad kolla in miss bombshell..

Jaha ja, jag behöver då...

Den där tandblekningen jag pratade om förut
Bus (brun utan sol) Är sugen på sprayformen.. lite dyrare men nog smidigare tror jag.
Nagelförlängning (ska göra på Måndag Hurra!!)
Löshår... Jag har lååångt nu, men allt för tunt enligt mig.
En välstoppad behå då det dyrare alternativet är just det... för dyrt. (också får jag inte för herrn i huset heller)

Ja... och naturligtvis en vältrimmad kropp också. Det är the tricky one... Måste fixa lite själkontroll. Inte så lätt som det låter.

Känns som en dryg lista det här.

Sen gjorde jag väl mig ovän med halva jobbet idag också... Jag ska fan sluta gå på möten. Kan ju inte vara tyst hur jag än försöker. Självkontroll var det ja...

Över till nått helt annat nu. Nått betydligt viktigare!!!

Jag är helt bedrövad över den lilla Engla som är försvunnen. Känns inte som om det här kan sluta på nått bra sätt alls. Hoppas i djupet av mitt hjärta på ett mirakel♥

Och ett skott i pannan på den djäveln som är skyldig. Fast först vill jag tortera honom länge... länge. Se hur länge man kan leva med inälvorna på golvet brevid sig osv. Som en kul liten lek för oss alla som bara hatar det fruktansvärda som har hänt denna oskyldiga lilla flicka.
Jag har ju som bekant själv en tioåring hemma som även hon börjar frigöra sig och cykla till kompisar osv på egen hand. Så det här känns väldigt close to home liksom.

Praying for a miracle.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej snygging =O) jag har nåt som du skulle vilja sätta tänderna i kanske grrr , äh upp med hakan du är ju så smal och lång en tiopoängare om du frågar mej ;).
å du tack för väl valda ord kompis men just nu känner jag bara bläää.

2008-04-11 @ 19:47:46
URL: http://cutedoddi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0