Nä det blev inge städning idag heller...

jag är fan tröttare än någonsin förr idag. Den här förkylningen tar döden på mig. om jag fick så skulle jag sova bort hela dagarna, men jag har ju även två snoriga tjejer hemma som ska pasas upp på så det går inte. fast jag har sovit en timme idag med lillan. fanny är piggare idag, hon snorar och hostar, men ska gå till skolan imorgon så hon får vara ute lite och träffa folk. Hon precis som jag börjar ju få lappsjuka här hemma. men fortsätter det i den här tackten så jobbar jag inte i helgen. finns inga planer att jag ska orka det som det är nu. var ut en sväng idag iallafall med tjejerna, vi var till macken och köpte oss en glass var. sen träffade fanny polare och eftersom hon ska till skolan imorgon så fick hon leka med dom. Jag och Julia var ute i ca en timme och gungade och åkte rutchbana. Men sen när vi kom in så höll jag på att få mattfnatt. Helt kraftlös är jag nu. Gud va jag hatar det här.

Till råga på allt så har jag jätteont i nacken efter inatt. Jag måste ha legat jättekonstigt när jag sov för jag har skitont och känner mig stelopererad.

Livet leker INTE just nu. Vädret utanför narras mig i ansiktet när jag tittar ut. Haha ser du vad du missar...? Strålande vårväder och jag missar allt. It sucks!!

Älsklingen är inte bättre han heller. Kommer hem från jobbet och går och lägger sig direkt helt utmattad. Stackarn har inget val utan måste ta sig till jobbet ändå.


Atcho prosit på er alla..

(update. Nu kom fanny hem med frossa och öronvärk så det verkar som om skolan är inställd imorgon också...)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag åker till jobbet i morgon och håller ställningarna ;)
Snart så blir vi friska men d känns tröstlöst att falla som käglor en efter en.
T låg på golvet när c fann honom ropandes - jag dör, jag dör..
själv hängde jag tvätt i trädgårn och c sa .. - vad är d med honom? han säger att han håller på dör ???
Jag vek mej dubbel i trägårn hahaha...
Och vi tjejer talar om att föda barn =O))

2008-04-23 @ 21:53:45
URL: http://cutedoddi.blogg.se
Postat av: J

Det är verkligen så tråkigt att vara sjuk.

2008-04-24 @ 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0