ute är det vår

Men inne så är vi fortfarande väldigt förkylda. Fanny är piggare idag, hon sov istortsett hela dagen igår. Hon har feber idag också men inte lika hög. Julia är väl oförändrad känns det som. Feber snorar och hostar, fats hon har lättare med andningen nu på nätterna så jag antar att det är ett friskhetstecken. Älsklingen jobbar igen efter att han var hemma nästan hela förra veckan, men han är inte bra än. Hostar och har feber fortfarande. Också jag då, inge feber. men allt annat jävla skit man kan få...
Va är det här för jäkla skit sjuka... ? Försvinn från mitt liv och gör det nu!!
Skulle definitivt behöva städa lite... Men kraften finns inte just nu, kanske imorgon.

Jag vill ut i solen, städa på balkongen... Vill vill vill. Frustrerande det här. Men det är bara att gilla läget. Vi är sjuka familjen nu, men vi blir snart friska igen... Snart snart snart...

Kommentarer
Postat av: Lisse

gud vad trist, krya på er ...snabbt :-)

2008-04-22 @ 19:27:54
URL: http://msme77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0