another day in paradise

Nu är jag ledig i dagarna två ,Torsdag och Fredag. Det är min helg det då jag jobbar då istället. Idag var jag ner på stadens torg för att söka efter en svart behå. Min enda svarta behå som jag har... ja den har gjort sitt and then some. Bågarna kryper upp i urrigningen efter ett tag och den är sliten som sjutton.
Mitt krav på en behå inbegriper att det måste måste vara uttagbara inlägg! Alltså små fickor på insidan. Inte för att jag vill ta ut några inlägg utan snarare stoppa in... många! En billigare version av sillisar kan man säga. Och när man ammat två barn så är inte tuttarna ens stoltaste tillgång riktigt. Men med en bra behå och en massa inlägg så ser det okidoki ut. Lovern har förbjudit mig att göra en riktig operation, han vill ha mig som jag är nu. Och det är ju gulligt. Har funderat i flera år på en operation, men jag vet i ärlighetens namn inte om jag skulle våga. Så tillsvidare så är min behå min kompis liksom.
Iallafall så letade jag som en galning efter just en sån behå som jag ville ha och det var inte så lätt. Tittade både på lindex och kappahl men icke. Inga uttagbara inlägg så långt ögat kunde nå. Tillslut efter en timmes kännande och klämmande på alla behåar som fanns att uppbringa så hittade jag en...längst ner längst bak.
Den är svart, har inga krusiduller eller fåniga små rosetter. Den är helt slät och man kan även ha den som halterneck vilket kan vara bra.

Så jag slog till och hoppas på en lång och trogen vänskap =O)

Because i want a good cleavage!


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej tuttlisa =O),, vad bra att du hittade en bra bh,, ska du ha en riktigt snygg klyfta får du ta och gå till en riktig affär och köpa wonderbra den ger skäl för sitt namn =O))

och en op gör man för sin egen skull inte för nån annans,, =O) puss // H

2008-08-28 @ 10:08:23
Postat av: Urban

Tjenare Sara!

Jag håller med gubben din. Låt tuttarna vara! Upp till kamp, för tutten i tiden!

2008-08-28 @ 10:52:10
URL: http://bollfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0