Hoppla pålle

Nu har jag varit och tittat på när Fanny hade ridlektion. Hon rider på kungsgårdens ridskola. Hon tycker verkligen att det är jättekul. Julia ville springa in bakom varje häst ute i stallet och blev sur när hon inte fick, lite oroligt även om ridskolehästar är väldigt snälla. Så det var bara att jaga för mig. Först red dom i ridhuset i en halvtimme och sen fick dom rykta en varsin häst som stod kvar i sina spiltor. Hon bor ganska så nära stallet när hon är hos pappa så hon kommer att kunna cykla upp dit och gosa med hästarna när hon vill. Får väl se om det blir nån hästtjej av henne i slutändan.
Hon ska ju börja spela gitarr nu också och så sjunger hon i kör också. Så nu har hon iallafall lite aktiviteter i veckorna vilket jag tycker är viktigt.
Skulle gärna se att hon började med dans också, mjuka upp sig och bli lite smidig. Men det vill hon inte om ingen kompis gör det.

Jag skulle behöva ta itu med städning här hemma. Blä och usch jag vill inte. Men jag ska det iallafall... men inte just nu.

På väg hem från stallet så stannade vi för att köpa blöjor. Jag gick in och handlade lite av varje och när jag kom hem så kom jag på att... Köpte inga blöjor. Så är det när man har huvet under armen. Tyyyypiskt Sara beteende =O)

Älsklingen har lämnat oss idag och åkt med jobbet till Idre på konferans och rekreation. Kommer inte hem förräns på söndag. Kommmera att sakna dig älskling.

Nu är det dags för mat.
Tjingeling
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0