Lördag

Helg igen, men för mig innebär det jobb. Jobbar både lördag och söndag kväll. Lovern har åkt för att hämta hem lillsessan som varit hos farmor och farfar nu i en vecka. Dom kommer hem imorgon. Jag är nog lite sällskapsjuk känner jag och ville inte alls att han skulle lämna mig nu. Men det är som det är med det. Gjorde faktiskt ännu en blixtvisit på pingstkyrkan idag. Lovern ska till Idre med jobbet och fiska och ha sig om nån vecka och behöver ett par gummistövlar så jag tänkte kolla om det fanns några fina där. Tyvärr var det inget där idag endast ett par som satt ganska precis på mig och som tyvärr skulle vara lite för små för honom. Men dom var jättefina och i nyskick. Så tyvärr går jakten vidare.

Nä usch det är inge kul att vara ensam nu =O(



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0