Material girl going on

Mycket matriellt just nu känns det som. jag fick pengar av min käre bror när jag fyllde år, hälften av dom har gått till ditt och datt och säkert mat och annat tråkigt. Men andra hälften har jag tänkt att jag verkligen ska köpa någonting till mig själv för... nått som får mina ögon att blöda. Tatueringen får vänta ett tag till.

Och här är den... My oh my. I den här kan tom jag tänka mig att ha klänning på mig vilket jag igentligen inte alls trivs i. Märket är modström och priset...990kronor.

Men tur för mig så hade dom lagt ut den på rea, tjohoo så det bidde inte alls så farligt.


Den känns väldigt Carrie i mina ögon.


Jag blir helt lycklig när jag ser den. Jag vill ha på mig den nu!

Jag är sååå nöjd, tack Brosssan.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

d är så tillochmed jag blir lycklig =O))

Snygg som fasen =O) påminner lite om min rosa,guld och svarta från h&m förra hösten.

2008-08-29 @ 10:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0