dagens lucka

door nr 3

Det här är den bok och herre som jag efter långa och många eftersökningar kommit fram till ska få vara min personliga coach 2009. Eftersom det ska bli året då sara blev fit som fan.
Och det här är inga genvägar utan stenhårt arbete och en jäkla massa mat. Jag har läst flera bloggar och siter som visat på att det här ger resultat om man är hängiven. Verkligen ingen diet, bara fysisk och psykisk hälsa.

Och jag är så mentalt beredd. Men kommer inte börja förrän nästa år som sagt. Nu är det jul och jag ska leva ut alla lustar... som sig bör =O)

Finns att köpa här. (jag har ju inte köpt den än... Julklappstips!!)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jasså? vad är d där för en spännis? har han suttit och konstruerat sej själv mentalt och sedan typ vaknat upp så där ? like a mirakel ?

Kan ju vara med och bli fit 2009 ett tag iaf,, =O)

Puss H

2008-12-04 @ 07:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0