jag borde uppdatera nu..

Annandagen är här. Jag har spenderat den i liggläge i sängen. Fanny och Alexander i fem timmar på tv. Är trött... så trött. Trött på mig själv och allt. Men jag blir nog piggare snart. Ensam hemma fortfarande. Saknar min familj så otroligt, kan ni inte komma hem snart? Var ut och dansade igår på juldagen. Körde nyktert hela kvällen. Tjockt med folk är bara förnamnet på vad det var, men trevligt och svettigt.

Bor i min nya tjocka frotte' morgonrock som jag fick i julklapp. Satte på mig den när jag kom hem inatt och somnade i den och har ännu inte tagit av den, eller klätt på mig mer än så. Fick fina julklappar i år.

Ska försöka samla mig till att städa om en stund, iallafall lite... kanske. Ja ni hör. Är iallafall ledig idag och två dagar till. det är som en välsignelse. Nästa vecka jobbar jag sex dagar av sju. Fatta att jag orkar skriva så dryga scheman till mig själv... men det går det också. Eller som en pensionär som jag går till på jobbet brukar säga. "Allting går, och det som inte går det går det med"

Kram S

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0