Jag har fullt sjå med att hinna med dagarna i min kalender

Men lucka nr sex var nästa på tur då jag ligger nån dag efter.

door nr 6

Jag döööör va snygga dom här skorna är. Men klacken säger mig att dom inte är till mig. FAAAAAN!!!!!!
Fattar ni ens hur jävla snygga dom är.... Suck.

Men så tänkte jag att Heidi kan väl ha dom istället då. Så kan jag få se henne (dig) strutta runt i ett par av tvåtusentalets kanske snyggaste skor. Då skulle jag bli lycklig =O) Ja... du fattar bruttan, puss. Tycker dom är som klippt och skuren till dig.

ss

Men titta på dom...snyft.

Finns här.

♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja sara de bara skriker efter mej sörrödu ;)

en pelare å så några perfekta moves skulle göra dem fulländliga ;)

Men när ska jag ha dem?

2008-12-08 @ 08:58:20
Postat av: Heidi igen

Var in å gluttade lite,, såg du substitutet till ett par skor som jag ville ha till nu på löradag som du tipsade mej om?

här fanns de för typ inga pengar alls ,,, men nu finns ingen tid till attt vänta på nån sölig postgubbe,,, jag får ta mina old fellows =O)

2008-12-08 @ 09:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0