ledig onsdag

Skönt med ett brott i veckan. Speciellt för Julia som tycker det är ganska jobbigt att ge sig ut tidigt på morgonen mot dagis. Nu har hon bara imorgon kvar på dagis och sen på Fredag hos mormor för dagis är stängt. Sen är hon julledig med pappa i två veckor. Själv drar jag igång en sjudagars jobbvecka imorgon. Är inte ledig igen förrän nästa fredag, dvs Annandagen.

Vi har gjort julpyssel här idag. En bit filttyg textillim pärlor färg och glitter blev en liten julvepa som Farmor och Farfar ska få i juklapp av Julia. Det var ju hon som gjorde den nästan helt själv. Jag ska sy på stödband på kortsidorna och sätta i ett band så den kan hängas upp. Men först måste den torka såklart =O)



Nu ska jag städa och sen börja ta itu med en massa rentvätt som ligger i kassar. Sen ikväll ska vi gå och äta på monroes när min älskade älskling kommer hem.

Här är den enda bilden på oss sen julbordet i helgen, väldigt vacker typ... ; )



♥♥♥

Kommentarer
Postat av: J

Jaså skall hon vara med morfar i 2 veckor trevligt, hi hi!

2008-12-18 @ 15:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0