The glögg

som en utmaning eller vad man vill kalla det så har jag bestämt mig för att julen 2008 ska bli julen då sara lärde sig att dricka glögg.
Lukten älskar jag och har i många år tvingat sambos och folk i allmänhet dricka varm glögg i min närhet för att sitta brevid och dra in aromen...
Men smaken har varit värre. Men sommaren 2008 var ju då Sara på allvar drog igång rödvinsdrickandet som ni kanske kommer ihåg så då borde ju inte glögg ligga långt därifrån.

Såååå då har jag då värmt på lite glögg här i min ensamhet och ska då dricka lite...

Ja! då så. Då har jag gjort det. Och det var helt OK. Trots att jag lyckades pricka in tre droppar på mitt ben också....Mina jeans!! Attans. Lättvinsglögg är det, Blossa minsann. Ingen glöggfylla dan innan jobbet.

Men jag gjorde det, drack glögg. Och det var rätt gott =O)



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0