tvättstugan

Nu var jag nyss ner i tvättstugan för att se om tvätten i torktumalen kanske var torr. Men icke än. Kan inte plocka upp så mycket fuktig tvätt i lägenheten. (en överfull blå ikeakasse). Så jag satte på torktumalen nu igen och väntar väl ett tag till då. Hoppas inte tanten ovanpå märker nått bara... Lyckades förlägga nycklarna i alla två rum därnere. Efter nån minut så var jag övertygad att jag skulle få sova i tvättstugan i natt. Men sen hittade jag dom invikta i ett par jeans... Pju!!

Idag har min kärlek fyllt år. Vi har firat honom i helgen. Men han fick lite paket av mig idag ändå. Jag fick även ett paket med balsam och shampo. Natuliga produkter som är fantastiska på mitt hår vintertid. Provade dom första gången när vi var i Tällberg på julbord för ett år sen och blev kär. Men flaskorna kostar ca fyrahundra kronor styck. Så därför blev jag jätteglad ikväll när jag fick dom av min älskling.



Nä nu ska jag ner i tvättstugan igen så jag får sova nån gång.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej svejs..Är det det japanska schampot Izumi du menar?Jag köpte 250 ml för ca 110 kronor/flaska tror jag det var på en julmarknad förra året.

2008-12-16 @ 08:20:03
Postat av: sara

Re: karin. ja, men speciellt japanskt är det ju inte förutom namnet. tillverkas i sverige. men bra är det iallafall =O)

2008-12-17 @ 00:54:37
Postat av: Lisse

Han fyller åt och du får paket. Men fy så fuskigt haha.

2008-12-19 @ 20:20:49
URL: http://msme77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0