Åh vad jag är trött nu...

Nu ska jag sova. Alla andra sussar sött. Sambon gick och la lillan och kom sen inte upp nåmera. Trött efter en veckas slit såklart. Fanny sover...tom katten har gett upp att tjata om att få gå ut och lagt omkull sig. Hon får inte vara ute på natten för matte =)
Igår när vi var i valbo så var det riktigt vårväder ute. Snöfritt och strålande sol. Hade endast en skinnjacka på mig. Ja över dom vanliga kläderna då =p Idag är det februari igen, vaknade imorse och skådade ut över en vit vintervärld. Snön ligger faktiskt kvar än.

Idag har jag fixat klart ordern för Mary Kay. Så nu är det klart. Sen var Fanny till frissan för första gången i sitt liv. Klippte upp det i nacken och har lite längre i fram liksom. Sen la hon i några ljusa slingor ovanpå huvet. Det blev jättefint och hon blev genast nått år äldre. Bokade en ny tid i slutet på april. Då har det ju vuxit ut en del igen. Fanny blev jättenöjd och man ser på henne att hon känner sig snygg =)

Här är min nya klocka som jag glömt att visa upp. Billig var den (på rea) och sånt gillar vi ju.  Börjar få mig en fin klocksamling nu. Jag gillar ju även att matcha den med resterande kläder. Fick en svart jättefin av svärmor förut också som ju passar till allt nästan.
Fick ett par jättefina raggsockar av henne igår på posten också. Visade mina gamla som hade hål under hälen och tramdynan stora som glasunderlägg. Det var en pensionär som jag jobbade hos som försåg oss alla på jobbet med finfina sockar en gång i världen. Men nu är alla fyra paren helt slut, och den stickande gotanten i fråga har gått till de sina...  -Jag måste återuppliva Signe igen sa jag när svärmodern tittade på mina fötter. Och sen vips två dagar senare så låg det ett par i hallen på golvet i ett kuvert. Dom är jättefina =)

image424

Nu sova, Godnatt.

♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0