Challenge!

Blev utmanad av H på några frågor. Here we go =)

Regler Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg där den svarar på frågorna.

 Vad gjorde du för tio år sedan? För tio är sedan var jag mammaledig till Fanny som var tre och en halv månad. Jag var då tjugo år. var sambo med Micke som är pappa till fanny.


 Vad gjorde du för ett år sedan? Även då var jag mammaledig. Då till julia som idag är strax över två år. Var både singel och sambo. Med Julias pappa jörgen. Men nu är vi tillsammans för evigt =)

Fem snask du gillar? Saltlakrits, Naturgodis, chips, nötter, choklad

Fem sånger du kan hela texten utantill. I will survive, eye of the tiger, living on a prayer, bra vibrationer, ta mig till havet. bra mix va =) kan naturligtvis många många fler.

 Vad skulle du göra om du var miljonär?Resa resa och resa. köpa ett hus, ge till välgörenhet, och skämma bort nära och kära.

Tre dåliga vanor? ganska lat ibalnd, nikotinberoende, slarvig

 Fem saker du gillar att göra? Oj... Eh. Massor. resa, gosa med mina barn och gosa lite allvarligare med lovern. ; ) Äta god mat, träffa vänner. dansa, sjunga mm mm...


 Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?Stilettklackar (enbart pga av min längd), axelvaddar, nittiotalsblusar med blommor på och konstig form... Ja fula kläder helt enkelt. ny äkta päls, fula adidasbyxor och sånt.

Thats it. utmanar den som vill =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vinn en header in min tävling. :)
För mer info kika in.
Lycka till.

2008-02-08 @ 22:51:44
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0