Foxy sexy oh ah...

Ska man handla ûbersexiga underkläder så ska man bege sig in till Elite Ladies. Där kan jag sitta och drömma mig bort titt som tätt. Det kostar förvisso lite extra och man kan få sålla bort vissa lite väl porriga grejer. Men det är annars en riktig guldgruva för ögonen. Och efter nått slags gnällande klagomål från lovern angående just hotta undisar så begav jag mig in i underklädesdjungeln. He's wish is my comand. Im an addict and he's my drug..
Nu ska han få se på annat minsann. Mumma mumma.  Hoppas jag kan ha det bara...

image414  image415  image416
image417  image418  image419

Jag säger inte vilken eller vilka bilder som jag har valt. Men nått utav det är det... Och det bidde dyyyyrt.. Men men =)

See you under the cover..
♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja d har mycket där på Elite ladies =O)
köpte en del där till bröllopet ;).

2008-02-17 @ 09:32:19
Postat av: Anonym

Re heidi: i bet tomas liked that ; )

2008-02-17 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0