fredag natt

Älsklingen min somnade sött när han skulle lägga lillan. Trött efter en arbetsvecka såklart. Så här sitter jag och lyssnar på Peter Cetera och Cher på you tube. Älskar you tube, där finns allt jag kan önska mig och komma på. och just nu så är det after all med dom bägge. samma låt som i tidigare inlägg, men i orginalversion. Hittade en där dom gjort en video till ifrån filmen "The Notebook".. mycket passande.


Just den låten har verkligen satt sig i mitt hjärta. Den är ju otroligt passande för mig och min kärlek här hemma, för är det några som velat fram och tillbaka så är det vi. Nu är vi (iallafall jag) kärare än någonsin och texten till den här låten är som taget ur mitt liv.




Well here we are again
I guess it must be fate
We?ve tried it on our own
But deep inside we?ve known
We?d be back to set things straight

I still remember when
Your kiss was so brand new
Every memory repeats
Every step I take retreats
Every journey always
Brings me back to you

Chorus:
After all the stops and starts
We keep coming back to these two hearts
Two angels who?ve been rescued from the fall
And after all that we?ve been through
It all comes down to me and you
I guess it?s meant to be
Forever you and me After all

When love is truly right
This time it?s truly right
It lives from year to year
It changes as it grows
And oh the way it grows
But it never disappears

Chorus

Always just beyond my touch
Though I needed you so much
After all what else is living for
Whoa

Chorus x 2

(det här inlägget skrevs fredag natt, men postade öndag dag pga strul på blogg.se)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisse

Nu har jag sett filmen med och ja, den var bra...gullig och mysig

2008-02-11 @ 19:56:33
URL: http://msme77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0