Hallelulja moment!!

Jag ääälskar Cher!! Och hennes sista turne som kallades för en avskedsturne har jag sett inspelad. Den är helt makalös och jag tröttnar nog aldrig på den konserten. Fast nu var det alldelles för länge sen jag såg den. Ja iallafall... Nu har Cher tröttnat på sin självvalda pension och öppnar en jätteshow på Ceasars Palace i Las Vegas. Gud vilken dröm att få se den, är så glad att hon är tillbaka från sin vila.. Snyggare än någonsin såklart.

Heja Cher!! I Love U



Älskar den här låten...

"I guess its ment to be, forever you and me ...after all"

Citat från Cher: Do everything you can do, Now!! I wish I would have been the baddest ass girl, and I was pretty bad....but I wish I would have been worse. I went, should I do this, should I do this?? The hell with it.
Do it! You can always look back and go....shit, I shouldnt have done that".


Och angående unga snygga stjärnor som hot mot henne säger hon: I've been a freakin diva for 40 freakin years. And there are all these young girls to take - well, they're not gonna take my place, but they're gonna take somebodys place - J.Lo and Britney and all those girls. If you wanna know why I wanted to make this show so fabulous it is because then Im gonna say: Follow this, you bitches!!"

Got to love her =)


Föresten!! Happy valentine to me from me. Snart i en brevlåda nära mig =) Den här ska nötas ut. Happy happy!!
image410
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0