Here we go again.

idag är jag och lillan lediga. Vi har varit hemma och dragit benen efter oss som vanligt =) Busat busat och busat lite till. Nu ska jag försöka få ordning på mina kläder. Jag måste rensa ut en hel del, men jag slänger ju väldigt sällan nått så det bästa vore om jag kunde arkivera det nånstans. För har jag väl slängt nått så letar jag efter just dom jeansen veckan efter. Men lite mer organisering måste infinna sig. Just nu är den obefintlig.

Lillan och jag har tittat på Cher konserten som jag köpte häromveckan och dansat järnet här hemma. Så jäkla bra musik ju och konserten i sig är helt fenomenal.

image422
Svårt att köpa glajjer över nätet, men jag hoppas dom passar ändå.

bye bye

♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0