Jag är ju verkligen sämst på att blogga.

Idag och imorgon är jag ledig. Idag har jag och tjejerna varit med mormor i valbo. Vi var först och åt lunch på ikea. Tjejerna åt pasta med köttfärsås. Kostar tio kronor portionen =) Tillochmed Lillan slurpade i sig en hel del. Sen var det sallad till och avslutades med glassen som man får på köpet till maten. Mormor åt lax och jag kottlettraden. Its a classic, men god.
Sen var vi in en vända på själva varuhuset. Skulle köpa en ram till Fannys rum. Hon fick en plansch förut av "farmor" med bilder på Fanny från 2007. Ska upp på väggen i en ram. Köpte den billigaste träramen och målade den hemma med vit lackfärg och sen guldglitter som jag hade hemma i förrådet. Blir nog fint tror jag. Billigt iallafall. Köpte även nya glas till vardagsbruk då våra nuvarande är sorgligt opassande. Ett här och ett där av olika form och storlek. Inte så spännande. Men nu har vi tolv nya. Det är tokbilligt just nu på Ikea för dom har ombyggnadsrea. Det är inte sig likt på en fläck där just nu.
Sen åkte vi ut till biståndsgruppen och lämnade kläder. Jag hade rensat ur en tvärfull svartsäck ur min och Fannys garderob. Gud så skönt att bli av med det.
Sen bar det av till Ove Janssons säljlager. Köpte en fin träningsoverall till lillan i mjukaste bomull. Bodylotion och några fejkkvistar att ha i en vas i hallen. Sen bidde det nån godispåse också till tjejerna. När vi sedan tog en kopp kaffe i fiket där så kissade lillan rakt igenom blöjan och byxorna. Och då kom ju dom nya kläderna väl till pass =)

Har haft en hel del Mary kay aktiviteter den här veckan. Så imorgon lägger jag en order på femtusen. Det var ett tag sen. Det är så kul att jobba med så det inte är sant. Och man får sån feedback av kunderna, dom blir så otroligt nöjda och överaskade av att det är så bra grejer dom får prova. Bara kul kul kul =)

Ciao for now.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0