jag vet att jag är jättedålig bloggare just nu.

Men så blir det i vissa perioder. Valentines day igår. Fick sötaste halsbandet från min älskling i guld och med ett hjärta översållat med gnistrande stenar. Fanny fick även hon ett halsband av lovern, ett i silver med ett silverhjärta. Lillan fick en body som det stod NHL på... hehe =P
Min överaskning till min älskade spolades ner i toaletten. Har nämligen gått och väntat på en hotellövenattning i huvudstaden som jag skulle få igenom en tidning som jag har. Den skulle han få tänkte jag... Men strul strul. Tidningen hade fått krångel med sin leverantör och fått avbryta samarbetet. Nu blev jag erbjuden lite annat istället som även det var värderat till tusenkronor. Men jag vet inte, bestick är ju inte lika sexigt som en hotellnatt... Oh well.

Vi han ju med lite mys iallafall igår. Man kan hitta på mycket medans barnen sitter och tjoar i badkaret liksom...

Nu ska jag städa undan lite här, har inte fått fingrarna ur arslet på hela dagen. LAT. Men nu tar vi itu med det här, ok.
ha en bra helg alla. Själv ska jag jobba...

image412

Kommentarer
Postat av: Heidi

Fnittrar vilt här hahahohoho ... vad sa Jörgen när han fick se den glimmrande gaffeln hahaha .... och inte minst vad sa han om kniven ? var d teskedar med? spännande d här du... kanske var d tillochmed så att d var matskedar var med i besticklådan?
Nädu jag kissar på mej här... Puss å kram // H

2008-02-15 @ 21:54:56
URL: http://cutedoddi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0