Det här förtjänar ett eget inlägg...

Ok, törs du? jag ska nu visa först en video med några som tittar på den videon som jag kommer att länka till sen. jag säger inte vad den handlar om. Men den första här är som sagt ofarlig och bara en av sååå många reaktioner som jag hittade på you tube.
Kolla in killens reaktion och döm sen själv om du vill se det jag länkar till.
Vi tar en till reaktion först... Gud va jag skrattade när jag såg den här. men det är väl igentligen bara för att jag vet vad dom tittar på..






Obs barnförjudet!!  Varning utfärdas!!
Ok du bestämmer själv . Men kom ihåg att jag varnade dig ..

Here we go...


Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja då har jag sett årets äckligaste porr video då.
Hur puckad är folk?

2008-01-23 @ 17:27:51
URL: http://cutedoddi.se
Postat av: sara

haha...trodde inte du skulle titta efter jag berättat om den på jobbet. Den har nått nån slags kultstatus i usa som det vidrigaste hittills. det kan man ju förstå =) Den än helt sanslös...

2008-01-24 @ 00:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0