Fredag och ledig helg =)

Gick upp imorse och skulle göra mig och lillan iordning för dagis och jobb. Efter en liten stund så började det värka i magen på mig. Fortsatte att plocka fram smink och rengöring i badrummet då jag tänkte att det går väl över. Men si det gjorde det inte. Det blev värre och värre. Tillslut så flåsade jag som på en förlossning och det kändes som jag hade en kniv i magen. Det gjorde så fruktansvärt ont. Insåg att det inte skulle bli nått jobb för mig då jag hade gått omkring i lägenheten och haft jätteont i en halvtimme. Det verkade inte ge sig över huvudtaget. Så jag blev hemma idag, hade jag ju inte trott när jag gick upp imorse. Lillan är på dagis då min snälla mamma skjutsade dit henne. Roligare för henne där än hemma med mig som inte kunde leka eller nånting. Efter över en timme så började det släppa och sen gick det bort lika snabbt som det kommit. Kändes som tarmvred (tror jag). Men min gissning är iallafall ett veck på tjocktarmen. Det vek ju upp sig igen tack och lov.
Nu ska jag snart hämta lillan på dagis och sen kommer Fanny hem. Jag har fått godkänt på Tacos ikväll av älsklingen =) Skulle väl kunna handla det om det inte var så att mitt VISAkort ligger på jobbet... Jäkla skit. Skulle ju handla tvättmedel också eftersom jag har tvätttid ikväll. Men det går ju inte nu... Åh så dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0