Nejje!!

Här satt jag igår kväll och som vanligt surfade runt på You Tube. Kom på att det var länge sen jag såg nått nytt från ännu en favorit nämligen Luther Vandross. Vet att han fick en stroke 03 och höll på att rehabilitera sig från det ett tag efter det. Också hittar jag videon med texten Patti Labelle på Luther vandross begravning....?!! WTF... Han är död!!
Jävligt bra fan jag är igentligen. Han avled 2005 i sviterna av sin stroke. Och jag har inte haft en aning om det.
Vilket jävla skit rent ut sagt... Älskar hans röst. Motown när det är som bäst...

Blidde faktiskt riktigt ledsen...
R.I.P Luther ♥

Can i take u out tonight.


Det här var nog den sista videon som han spelade in.
He was the greatest!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0