nu e re natt...igen.

Har legat i soffan och tittat på "Alien VS Predator 2". Den var väl...nja bra är väl att överdriva. Underhållande iallafall. Ettan var bättre om man törs säga så.
Mensvärk har jag också. Känner mig som en ballong. Helt svullen i kroppen. Men jag har väntat på mens nu ett tag, så om den kommer nu så vore det toppen. Man har ju undrat lite..vad gör du nuförtiden, varför hör du aldrig av dig...det var alldeles för länge sen vi sågs...
Och det förklarar även varför jag varit konstant sugen på mat i flera dagar... och sambon tycker jag har varit...tråkig kan vi väl kalla det. Pms kallar jag det.
Vilket skit det är igentligen. Hormonerna tar över och man står där maktlös brevid och tittar på.

Imorgon börjar min långhelg på jobbet =) Nä inte kul!!
Har inte jobbat en fredagkväll på flera år så jag antar att det är min tur att ta the graveyardshift.
Helt ensam hemma hela helgen är jag också. Ska ha en smalhelg och bara leva på minsta möjliga och kanske en soppa eller nutrilett. Jag är fet i min kropp just nu och jag HATAR det.

image407

I mina drömmar (och säkerligen the boyfriends) så ser jag ut såhär i kroppen... och ansiktet.
Fan va fin jag vore då...

Jag är ful och fet....fyfan för mig!!

Kommentarer
Postat av: Lisse

Man kan väl inte ha mensverk utan mens??? Ingen bäbis i magen då?? Tänker på maten :-P

2008-02-01 @ 14:07:43
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: Sara

lisse: säg inte så... skrämmande!

2008-02-01 @ 14:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0