receptet till lycka och framgång

success


Så enkelt eller hur... Men varför är det ändå så svårt. Jag har ju alla förutsättningar för att klara det.
Antar att det bästa är att bara bestämma sig. Så där nu ska jag bli lycklig och därmed även framgångsrik...hm..

Det är nog inte så lätt trots allt. Men att använda orden ovanför som ett mantra.. Som sitt motto, det kan man såklart. Och har man bara receptet i huvet så får man väl sakta men säkert plocka ihop ingredienserna. Tillslut så kanske man är där vid lyckans och framgångens land.

2008 ska jag försöka vända till ett lyckligt och därmed även framgångsrikt år!

Bara att skriva det där tog emot, direkt hoppade det upp nån i huvet på mig och sa att du kommer iallafall inte klara det. Men nån sa till mig för ett tag sen att jag inte får lyssna på djävulen som sitter på min axel. Så jag ska försöka med det.

Jag har två helt underbara barn och en man som jag aldrig får nog av, i love him so much. Det är ju en väldigt bra början på framgångsreceptet tror jag.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0