Film på film på film

Idag har varit en lite konstig dag måste jag säga. På förmiddagen var vi till valbo och gävle och kollade båtgrejer. Sen när vi kom hem så somnade vi alla tre och sov i över två timmar...om inte tre. Jag är lite osäker på vad klockan var när vi kom hem. Sen har vi bara legat i soffan och kollat på filmer. Började med "The Happening". En ny lite skräckaktig sak som var bra. Sen var det flera andra efter den och vi avslutade nu med "Göta Kanal".

Kräftor hann vi ju också med att äta mitt i "Tomb Raider". Det var jättegott och dom var perfekt salta vilket är viktigt =O)

Sist välkommnar jag Jenny hem och spelar en låt enbart till dig gumman. Och jag vet vad du menar. Hon är otroligt saknad och mina tankar var hos henne i tisdags lite extra. Kram S. Jag är alltid här för dig, det vet du *


"Good Charlotte"- "Thank you mom"

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack! ja det vet jag:) det har du alltid varit. otroligt fin låt:) Puss!

2008-07-06 @ 10:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0