Idag är det tisdag

Dom "lovade" så stort att det skulle bli över 25 grader i helgen. Men prognosen hos smhi idag visar snarare 17 grader och lite halvmulet. Taskigt tycker jag!!

Idag ska jag städa vidare med det som jag påbörjade igår. Lillans rum och vårat sovrum är kvar. Sen lär det ju röjas i alla andra rum igen för det var ju trots allt igår som jag städade sist. Thats life u know =O)

Fanny hade kusin Majken på sleep over här inatt och kors i taket. Det var första gången som hon inte blev ledsen när det var dags att sova. Nu ska hon tydligen sova här inatt igen för föräldrarna jobbar/ska bort imorgon. Men det går jättebra, kul för Fanny och Julia.

Solong
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0