Ohoj seglarvänner!!

Idag fick jag och äälsklingen barnvakt och åkte ut på sjön ensamma. Åkte runt och la ankar. Låg och slappade i solen och tittade på andra sneseglare. Perfekt båtväder där sjön låg som en spegel =O) Jättemysigt...om jag inte varit så kissnödig. Men det gjorde inte så mycket.

Imorgon (idag) Fredag. Sen helg och then its back to work again. Men det gör ingenting. Jag känner mig redo.
Fyra veckor kvar till jag får träffa Heidi igen dock... Åtta veckor ifrån varandra, kan ju aldrig vara bra. Men det skulle ju inte funka att eliten tog semester samtidigt iallafall. Så det är vårat ok att bära. Vi kan ju inte rå för att det är vi som håller skutan flytande.

Kiss kiss

Kommentarer
Postat av: H

Hej där,, fina ord =O) å båten går bra?

Vad heter ditt läppbalsam som du har och älskar?

Skulle vilja ha ett sådant jag med sörru =O)

Ska köpa lite taxfree grejer nu när vi flyger.

Kram sålänge

2008-07-12 @ 15:24:15
Postat av: sara

Öhhh, vilket balsam då? Menar du läppglanset?

2008-07-12 @ 16:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0