Vad göra när riktigt uttråkad..(Läs sexuellt frustrerad)

Jag veeeet att jag ska jobba imorgon, men jag hittade ju nått så kul på youtube så jag ramlar av stolen. Ja det är väl inte så kul för alla kanske. Men dom här killarna gick jag i skolan med. Estetiskaprogrammet på Hammargymnasiet i Sandviken. Det var 93-96. Jag gick teaterinriktning och dom flesta av dom här gick film tv video inriktning. Men vi hade alla kärnämnen ihop såklart. Det var riktigt kul i gymnasiet (till en början). Vi var ju inte riktigt kloka på en fläck nån av oss.

Det här är en musikvideo som grabbarna gjorde i...ettan tror jag. Den är så kul...(tycker jag)
Medans ni tittar så kan ni ju fundera på vilken/vilka killar som jag har hånglat med och vem/vilka som var kär i mig vid olika tillfällen under våra tre år tillsammans.
Kanske Lisse kan svara på det?





Japp ölen satt bra i handen redan på den tiden. Om jag inte minns fel så blev jag bland dom fullaste på festen och somnade på ett bord på elevhemmet med en flaska lakritsshots i handen klockan sju på morgonen...


Också Jerker då... Hånglade aldrig med honom faktiskt, fast jag ville nog. Han också vad jag vet =O)

Kommentarer
Postat av: Lisse

Ja det var jag som tjatade på Jonnie att lägga upp något, jag undrade om han kunde bränna skiva till mig. Det finns mera från han där. Kolla! Annars kan jag hjälpa dig med länkar :-D



Och tack för att du inte lade upp flera kort här,(syftar på mig) finns en heldel nu på facebook hahaha

2008-07-29 @ 22:30:09
URL: http://msme77.blogg.se/
Postat av: Lisse

Jag har ingen aning om vem du ahr hånglat med eller vem som var kär idig och tror jag något så vågar jag inte svara. Vet iaf att Bakke ska ha pratat om mig i radion hahahaha

2008-07-29 @ 22:31:48
URL: http://msme77.blogg.se/
Postat av: Lisse

Jag har ingen aning om vem du ahr hånglat med eller vem som var kär idig och tror jag något så vågar jag inte svara. Vet iaf att Bakke ska ha pratat om mig i radion hahahaha

2008-07-29 @ 22:32:40
URL: http://msme77.blogg.se/
Postat av: Lisse

Jag har ingen aning om vem du ahr hånglat med eller vem som var kär idig och tror jag något så vågar jag inte svara. Vet iaf att Bakke ska ha pratat om mig i radion hahahaha...

2008-07-29 @ 22:33:28
URL: http://msme77.blogg.se/
Postat av: Lisse

oj oj...blev fel...inte meningen...



Ja, Du, jag och Emmilie var de fullaste på festen, finns film bevis :-P

2008-07-29 @ 22:35:02
URL: http://msme77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0