Ny vecka nya tag

Vecka två på min semester.
Idag har vi träffat min pappa och hans fru som är i stan över midsommar, dom bor i Huskvarna. Dom har varit här i flera dagar men vi har ju varit i strängnäs så vi har inte hunnit träffa dom. Dom köpte med sig bakelser och kom upp på fika. Alla barnbarnen var med också (Fanny Astrid Majken och Sixten). Dom har inte varit upp till oss sen vi flyttade in så dom ville såklart se hur vi har det nu. Nu har dom alla åkt, även Julia hängde på såklart. Hon är ju inte blyg och följde glatt med dessa två främlingar som dom ju är för henne. Men syrran och kusinerna var ju också där vilket säkert avgjorde.

Älsklingen är kanske på väg att köpa båt också... En riktigt snygg motorbåt som vi verkligen skulle njuta av.
 
(klicka på bilderna)

Vi ska nog ta en tur till Furuvik i veckan och sen ska jag även passa på att träffa min Jenny som också har semester. Vi träffas väldigt sällan tyvärr.

Lite mer värme skulle vara trevligt också, men det är som det är. Jag är nöjd.


Här ser ni vad fullt upp vi har... ;O)

Bye Bye
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0