Tjo faderittan lambo!!

Jag sprättade nya vin boxen.... alldelles för...öh... en halvtimme sen. Förjävla gott vin det här. Och det är bara jag vaken också. Dricker vin i min ensamhet... är man semesteralkis då?? Skiter jag i ;O)

Jo iallafall, vi köpte oss en liten båt igår. Den på bild i inlägget nedanför. Så nu ligger den här och guppar i sin nya sjöbostad kajplats nr**. Och Zebra är hennes namn. J fick äntligen döpa en bebis till Zebra =O). För hon (båten) är ju loverns lilla bebis just nu... Ja min också, men mest hans.
Hämtades och betalades i Uppsala igår. Svärföräldrarna hjälpte till och forsla hem henne ( Bååååten är hon, henne). Sen stannade dom över natten här hos oss och åkte hem idag....(svääärisarna, inte båten denna gång).


Senare på eftermiddagen gingo jag och mina två söta små döttrar uto och plockade blommor. Det var trevligt.



Och nu är det natt...igen och jag ska väl tydligen sova...igen. Men jag vill inte så jag ska nog sitta här med min vinbox och läsa bloggar och låtsasshoppa.

Pussellipussan på er

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0