Gästspel

Nu har jag varit ledig i fem dagar. Och då kändes det verkligen som jag var på jobbet och gjorde ett gästspel idag när jag jobbade. jag är ju ledig i tre dagar till nu igen =9 Fan så gött liksom-. sen jobbar jag helgen, men jag har två kvällar och börjar klockan sexton båda dagarna. Och just helgerna så är det skönt att jobba kväll så det blir kanoners.
Varit i stränkan hela helgen och kom hem igår, lillan har fortfarande hosta och snorar, men hon är pigg annars. Dock åkte lovern på förkylningen också... inte så kul. Han fick sitta med feber och frossa och köra ner till Sthlm idag på jobb. Stackaren ♥.

Nu ska jag laga lite mat till mig och barnen. Blir lax som jag gör i ugnen. Kom på efter att jag köpt den att vi ju ätit en del lax under påsken redan, men nu blir det så iallafall.
image431

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0