Huvudvärk.

Har jag haft sen igår. Somnade igår när jag la lillan för natten och vaknade enbart för att klä av mig och göra natt här hemma. Huvudet kändes som om det var på väg att ramla av just då. Imorse så var det fortfarande kvar dock och gjorde överjävligt ont. Inte förräns nu så känns det bättre. Tack och lov eftersom jag ska iväg och jobba om ca en timme.

Läste att Patrick Swayze har drabbats av cancer i bukspottkörteln och att det redan har spridit sig till andra delar av hans kropp. Hans presstalesman säger dock att behandlingen går bra och att Patrick jobbar vidare på sina projekt. Desvärre vet ju jag att livslängden på nån med cancer i bukspottkörteln är mellan fyra och sex månader...Åh gud så sorgligt det blev nu. This sucks bigtime!!
image425

She's like the wind- Patrick Swayze



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0