Promiscuous girl..

Idag har jag haft min enda lediga dag på den här veckan. Imorgon när det är melodifestivalen så jobbar jag till nio, men vi ska försöka se den iallafall om vi jobbar på utav bara fan.
Jag har bara slappat idag och inte varit utanför dörren. Lillan hade sin första tandläkartid idag och lovern var dit med henne. Räkna tänder och åka stol liksom =)Men allt vara jättebra och hon hade felfria tänder.

Fanny har åkt till sin fader nu för en veckas tid som sig bör. Men vi ska få hem henne en dag tidigare faktiskt då vi ska åka till svärsarna i strängnäs och fira påsken på skärtorsdag =) Kommer hem på annandagen.
Då ska vi till Högbo brukshotell och äta god mat med släkten då min gamla mormor fyller nittio år.
Konstigt det där, jag minns det som det var igår när hon fyllde åttio år och vi rövade bort henne med blomsterkrans i håret till ett världshus och firade. Då var Fanny bara några månader och låg på en soffa i rummet vi var och sov brevid sin kusin Astrid som endast är tre veckor yngre. Vart har dom här åren tagit vägen. Tio år, det är ju jättemycket igentligen. Men det har ju även hänt en massa saker under dom åren förstås.



Nu ska jag gosa i soffan med mannen i mitt liv. Trevlig helg.
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0