Skärtorsdag

image430

Lillan är så mycket piggare idag. men man vet ju hur febern brukar krypa fram på eftermiddagen så man ska väl inte ropa hej ännu. Men hon hade gott kunnat vara hos mamma idag så jag hade fått jobba. Jag hade ju bara arbetstid till klockan tolv så... Men man kan inte veta sånt där när hon vid midnatt inatt var som en lite kokande kamin där hon låg mellan oss i sängen. Låg och funderade ett tag på att ge henne en alvedon, men samtidigt så är ju febern en bra sak som kroppen själv skapar för att "bränna" bort bakterien/viruset. Och jag ansåg inte när jag kände på henne att hon skulle ha feber över 39'5. Den låg nog runt 39 strecket och då är det ju igentligen ingen fara. Bättre att låta kroppen jobba ifred. Så jag hoppas idag att det gjorde susen och att febern är borta nu för den här gången.. men vi får väl se.

Vi åker iallafall som planerat till Strängnäs idag när Fanny kommer hem från skolan. Skönt att komma bort ett par dagar. Min mamma ska vara kattvakt och gå hit och utfodra mysan.

Nu ska jag städa lite och packa ihop lite kläder till mig och tjejerna.

Ciao

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Råkade snubbla in här. ^^

2008-03-21 @ 16:40:18
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: J

Love you TGS!

2008-03-24 @ 20:29:32
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: sara

re J: love u 2

2008-03-25 @ 17:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0