Snabbt inlägg innan jag ska iväg mot blåkulla med dom andra häxorna..

image429

Dan före dopparedagen, iallafall för föräldrar =) Barnbidrag imorgon!! Tack gud =)

Tyvärr verkar det som jag måste stanna hemma med vab imorgon då lillan har legat i hög feber sen vi kom hem från dagis idag. Hon har hostat och haft sig nu i några dagar, och idag så steg febern upp över 39 grader. Hon låg bara och flämtade snabba små andetag. Stilla stilla låg hon nerbäddad i sängen och blundade. När hon tittade upp var det mellan ögonfransarna som om det gjorde ont i ögonen. Hon låg stilla i sängen och bara tittade åt sidan i över två timmar, då vet man att hon är sjuk. Rätt som det var så somnade hon till och låg och gnydde i sömnen. Hon vaknade när jag skulle ge henne en alvedon dock. Men sen när den verkat så blev hon mycket piggare och har varit ganska så med hela kvällen. Men jag kan inte jobba imorgon iallafall. Hon hade feber igen när hon lade sig.

Hoppas hon orkar imorgon då vi planerat att åka till svärisarna när Fanny kommer hem från skolan vid halv tre. Vi kommer vara borta hela påsken och kommer hem på måndag fm. Det var ju då vi skulle till Högbo och äta på brukshotellet och fira min goa gamla mormor som fyller nittio år.

Älsklingen fick sitt oinslagna påskägg av mig redan igår, då han var så less på jobbet sitt och jag till råga på allt hade ätit upp hans keso!!
Så då drog jag fram mitt triumfkort under armen.
Glad påsk min älskling=)
image427
Tror han blev glad då han suckat över fannys schlagerversion som han tycker är rätt tråkig att sjunga. Men nu kan han röja på med lite rockigare stunder med micken i handen. Har du provat singstar? Om inte så gör det, det är jättekuligt =)

Hej svej, nu ska jag sova =)



Btw... jag dör en smula när jag ser sånt här... Kom till mamma...
image428
Heeeeeelt underbara, jag är käääär!!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisse

skorna är iaf inte orange, skönt ;-) hi hi

2008-03-24 @ 11:38:19
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: Anonym

re lisse: Nä men jag har inte övergett orange ändå. Har bara haft en paus nu under vinterhalvåret. Nu till våren kommer det fram lite oranga detaljer igen =)

2008-03-25 @ 17:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0