splitting huvudvärk

Ont i huvet i dagarna tre, jippie så kul de e =)
Masade iallafall iväg idag på en hudvårdsklass som jag hade inbokat. Det gick ju rätt bra ändå trots att jag glömde typ hälften av alla moment. Oupps... ja ni kan ju prova den på handen liksom...ehh. Sålde av för ca tre lappar iallafall så tur var väl det =)

En ledig dag till nu på min ledighetsperiod av åtta dagar... Utvilad..? Pyttsan, är täppt i ena näsborren också, håller tummarna på att det inte blir någe mer av det, orkar inge mer sjukdom här hemma nu. När resterande familj äntligen börjar komma på fötter igen liksom.

På jobbet har vi något som kallas för pilot. Det är den personen som är huvudansvarig för schemaskrivningen. Att alla skriver in i tid och att allt är klart i tid. Vi skriver ju våra egna femveckorsscheman liksom. Iallafall så har våran "pilot" Carina nu sagt upp sig som pilot och nu vill chefen att jag ska ta över. Åh jag vet inte, det verkar jobbigt mest... kanske man ska prova.. tänk tänk.

Jag är lite gnällig just nu tror jag minsann.

Fanny åker till sin pappi i morgon igen. Men jag har knappt sett röken av henne tycker jag. Hon har sovit hos mormor och nu två nätter hos sina kusiner. Kul för henne, det är ju lov iallafall. Men det känns lite snopet ju.

Den damen är iallafall i STORT behov av nya skor. Inga gympadojor har hon nu och ingenting hon kan ha nu när snön försvinner. Tack och lov för skopunkten.se säger jag bara. Ni som läser min blogg vet att jag är deras flitigaste kund... nja men nästan iallafall..
image435Gympasko.

image436 Vardagssko.

149 kronor stycket. Och det är ju ta tre betala för två trots allt. Så naturligtvis så slank det ner ett par till mamman också. Lillan fick nya förra veckan, och vi ska även köpa ett par till åt henne då hon har ett presentkort på Teamsportia eller var det Intersport kanske. Då blir det nog nå coola små adidas eller så.

image437Till mamisen..

Gratis typ... 149 även här och då blir dom ju gratis =) Tag tre betala för två ju. Billigaste paret gratis.
Jo också var det fri frakt nu i mars också.. Nice.

Godnatt ni alla gobitar där ute.. puss puss.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Pilotyrket kommer att passa dej utmärkt =O) give it a try babe !

2008-03-28 @ 09:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0