vård av mig själv

Hoppar en fin OB helg och stannar hemma i hemmets lugna vrå med familjen. Har blitt riktigt förkyld och orkar faktiskt inte alls springa runt som en galning på jobbet i fem timmar ikväll. Och inte imorgon heller. Förr i tiden så skulle jag aldrig sjukskriva mig en helg, det skulle svida för mycket i plånboken liksom. Och det gör det väl nu också, men jag orkar inte och jag tycker inte att det är värt det att vara halvdöd på jobbet. Nä jag återkommer nästa vecka istället med nya krafter och återvunnen friskhet.
Its not all about the money anymore ♣.

Så då undrar jag ju nu vad jag ska göra idag istället... Kan nog bli att jag donar lite med hemmet i liten skala. I mån av engagemang och ork. Väskor ska packas upp och tvätt ska vikas. Sen skulle jag kunna ta itu med linneskåpet i hallen som mest är en enda stor naturkatastrof. Men vi får välan se vad orken och viljan räcker till...

 heart

Puss och kram S
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Elisabet

usch ja, det finns massor att göra hemma och lika mycket på jobbet typ.

Men njut av en stud då du bara är också ;)
så får du tillbaka ny energi mycket snabbare!!

Ha de bäst

2008-03-29 @ 11:34:24
URL: http://d2spirits.blogg.se/
Postat av: sara

Re elisabeth: =)Tack detsamma.

2008-04-04 @ 17:57:14
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0