My oh my sicket väder =)

Tropikerna light i vår lilla stad. Loving it!
Jobbade bara till tolv idag vilket var så skönt för då han jag med lite ärenden i lugn och ro innan lillan skulle hem från dagis. Handlade på Willys en massa mat. Fisk, kyckling i olika former. Grönsaker och en massa annat. Hämtade ny nyckel till tvättstugan eftersom våran gamla nyckel är spårlöst borta. Den har fått fötter verkar det som. Så nu kan jag tvätta som folk igen =) Köpte blommor att ha på balkongen. Och blomjord. Vita petunior till blomlådorna. Vill bara ha vitt vitt i blomfärg därute. Hade igentligen velat ha vita pelargoner, men jag har inte riktigt den budgeten den här månaden trots att det nyss var lön. hade ju övervintrat mina pelargoner från förra sommaren nere i förådet. det var sex stycken vita jättefina, men endast tre av dom har vaknat till liv igen =( Ska ha två av dom som amplar i år istället och den tredje får väl stå på nått bord därute. Så det blir nog fint ändå trots min skrala kassa. Många sjukdagar har det varit i min lilla familj den senaste månaden. Men men vi klarar oss. Kärlek och mat är vad vi behöver och det finns det gott av här hemma.

Gjorde faktiskt världens fynd idag på stan. Smög in på Lindex och kikade lite allmänt bara och hittade världens finaste behå till dundrande reapris. 25 kronor!! Skitfin och så skön. Då blev jag glad.

Nu har jag målat naglarna och pysslat lite med dom. Även tånaglarna har fått sig en omgång. Dom är svåra att få fina när man använder brun utan sol. Nagelbanden drar åt sig färg väldigt lätt och blir nästan svarta vilket inte är så kul. Får se hur det här blir nu då, annars så får jag väl måla tånaglarna svarta också, det funkar ju faktiskt rättbra det också.



♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej snygging, apropå bh:ar,, vill du inte ta och prova den där petrolfärgade med leopardspets som jag har? jag tror nog visst att du kan ha den och d är ju jätteinlägg i den så du får rejäla bobisar med den. isf kan jag ju ta med den till jobbet.

På mej sticker ju vårtgården fram tittut likssom ;) dessutom får jag typ fyra tuttar i den,, Kram // H

2008-05-29 @ 19:45:25
URL: http://cutedoddi.blogg.se/
Postat av: Heidi

Och du d är 70 runt så du kan absolut ha den så iaf

2008-05-29 @ 19:46:49
Postat av: sara

Ho ho, absolut!! Thank you sweetie =)

2008-05-29 @ 20:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0