Christmas is coming soon...

Viktigaste tiden på hela året enligt mig. Är otroligt förälskad i julen och allt runtomkring. Alltid varit men jag nyper inte i julpyntet i september som jag gjorde förr iallafall. Att jag ska jobba på julafton är en stor sorg med tanke på att jag inte alls kommer få fira jul med min familj. Eftersom den här julen firas i Strängnäs med loverns föräldrar. För att ställa detta på rätta så kommer jag att jobba nästa jul också. Men inte kväll då. Det kommer jag inte behöva göra igen på många år. Men att jobba mellan halv åtta till tolv eller så är ju ingen fara när vi firar här hemma med min familj. Då blir jag automatiskt ledig när det är dags för julen i Strängnäs vartannat år =O)

Men ingen julafton för mig iår alltså. Breaks my heart.. Så därför tog jag på mig kvällen, då är den gjord för en lång tid framåt och jag är ju iallafall ensam.

Men... =O) Nya julgardiner till köket är nu iallafall beställt. Har haft samma i många många år. Säkert tio minst. Men nu blir det vitt och vitt och lite rött och silver i köket.



Och en ny ljusstake till detta..



Det här blir fint ska ni tro.
Vita julstjärnor i fönstret..



♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh vad fint =O)

2008-11-13 @ 18:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0