Ledig torsdag och mensvärk

Mens och mensvärk vilken trevlig kombo =O)
Konstig vecka med konstiga jobbshift gör att jag är ledig idag igen och har hela helgen framför mig med tre kvällar på raken. Ser fram emot söndagens skift då jag iallafall får ha Heidi vid min sida. Och då ska hon få paket av mig också..

När vi är lediga lillan och jag så skrotar vi runt hela dagen i morgonrock och tofflor. Om jag klär på henne så hinner jag knappt vända på mig så har hon klätt av sig igen... suck. Så strumpor och morgonrock är perfekt när vi myser hemma ensamma. Nu har vi precis ätit lite. Kokade fjärilsmakaroner som Julia tyckte var jättefina. Nu ska jag nog ta och hoppa i kläder. Ska städa (what else) och boka tvättid.



När hon var en liten korv....

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0