Måndag morgon (väldigt tidigt)

Och jag som ska upp och jobba imorgon är vaken än. Suttit vid symaskinen och fixat med ett pra jeans som var för små. dom var för små redan när jag beställde dom. Har tänkt sy in kilar av skinn på sidorna men ikväll fick jag en snilleblixt. Om sara ska ha kilar så ska dom naturligtvis vara i ...leopard. sagt och gjort nu är dom klara. Dom blev tom lite stora i midja. Fixar der nån annan gång. tvättat håret nyss och nu ska jag faktiskt ta och sova strax. Älsklingen är faktiskt också vaken, han är inne i x-box världen och kan inte komma ut.


En leopard.

Sleep tight

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Halloj,, nu hittade jag sidan och beställde en klänning,, får se om jag kan ha den nu ,, det blev den blå med svart och guldrand =O) tänkte man kan ju ha en svart pälsbolero till eller nåt.

2008-11-10 @ 20:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0