Som ett brev på posten

Igår efter jag kommit hem från trevlig träning med Heidi på badhuset efter jobbet så blev jag förkyld. Hux flux som det sig bör med en förkylning. På nån timme så var jag som ett sår i halsen och snorig. Ömma leder och kliade i gommen så jag blev galen. Så dagens ledighet var väl inplanerad om man säger så. Nu ska Lillamy och jag gå till Statoil och köpa korv och bröd. Det får bli kvällens välplanerade middag. Älsklingen satt uppe till halv fem imorse och spelade x-box så han är nog lagom mör när han kommer hem från jobbet snart.
sen är det två arbetsdagar kvar innan helg. jag hoppas verkligen inte förkylningen blir värre än den är nu så jag orkar dessa två fjuttiga dagar utan att behöva vara hemma.

Tråkigt inlägg men dock ett inlägg...
Bättrar på det med en bra låt av Cher. Från hennes senaste album.

Rain Rain.

 

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: heidi

halloj,, näe blev du förkyld hm..

ja hoppas vi ses i morrn då,, kolla upp om den 28 som var den 29 då,,och går d inte så får vi väl ta d sedan då =O) gitarren och trummorna finns väl kvar isf ? =O)

2008-11-12 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0