dilemma

Jag har nästan gett upp tanken på att själv skapa min halloweendräkt. Jag kan absolut, men det känns för mig övermäktigt just nu.
Det finns att köpa på andra ställen. Lite här och lite där. Just nu funderar jag mest på skorna... hm. Och hur dyrt jag vill att det ska bli. Det kan i ärlighetens namn bli hur dyrt som helst. Man kan leva ut fullständigt och ännu mera i den här klädseln, finns liksom inga gränser.

Också färgen då... inne på rött just nu. Igår var det turkost.

Och jag har en ide som känns som om det kan bli smärtsamt. Men ack så bra. Ska jag bita ihop och sticka en nål i mig ? Allt för konsten och älskade Heidi.

Ohhhh, Jag fick en ide!!!! Precis nu.
Måste kolla på en gång.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hahaha... vilket bestyr du har och inte får jag veta någonting ;)

2008-10-22 @ 18:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0