Happy halloween =O)

Nu är jag klar med pumpan som jag ska ta med till jobbet till våran pumpautställning. Det tycker nog pensionärerna är kul. Men jag tar hem den igen sen så vi får ha lite halloweenstämning här hemma också.
Det här med att karva pumpa är man ju inte direkt van vid. Jag har gjort det en gång tidigare bara och det är ju ganska mycket jobb faktiskt. Den blev helt ok. Inget mästerverk kanske men ändå.

halloween

 

Föresten. Det snöar ute. Ganska rejält också. Har plockat fram Julias overall till imorgon. Det är dags för den nu. Plockade även fram Fannys vinterutrustning med byxor oxh snowjogging så hon har med sig till pappa imorgon. Man vet ju aldrig hur mycket eller lite det blir. Jag tror det blir slask mest. Vi får väl se. Men nu är den officiellt här iallafall, Vintern. Imorgon inviger jag min nya vinterjacka =O)

♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0